Zasuwy podzbiornikowe

Wysokiej jakości elementy, które powstały z dbałością o detale

Zasuwy podzbiornikowe zamykają się na równo z dnem przenośnika. Przy tym są to elementy samoczyszczące, dzięki czemu znacznie dłużej posłużą nam w swoim niezmienionym stanie. Produkujemy takie zasuwy podzbiornikowe w trzech podstawowych wersjach. Pierwsze z nich są elektryczne, co oznacza, iż napędzane są motoreduktorem ślimakowych NORD lub SEW. Zupełnie innego typu są zasuwy pneumatyczne. W tym przypadku napędzane są pneumatyką firmy FESTO lub MetalWork. Natomiast zasuwy mechaniczne napędzane są po prostu ręcznie. Wszelkie produkowane przez nas urządzenia są naprawdę wysokiej jakości i z pewnością będą służyć Państwu latami. Gwarantujemy stuprocentową satysfakcję z zakupionych produktów.

Standardowo urządzenia takie jak zasuwy podzbiornikowe wykonujemy ze stali węglowej malowanej proszkowo według palety RAL. Dodatkowo jest ona ocynkowana DX-51 lub też w wersji kwasoodpornej ze stali KO 316. Nasze zasuwy podzbiornikowe mają dość szerokie zastosowanie. Między innymi stosowane są pod redlrami, pod silosami, a także w transporcie grawitacyjnym. Produkujemy urządzenia o standardowych gabarytach do przenośników o wydajności do 500 t/h oraz do silosów o średnicy wylotu do 1000 mm. Również zajmujemy się produkcją urządzeń niestandardowych. Jesteśmy więc przekonani, iż każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.

opt7
opt8

Zasuwy pod redlerowe zamykają się na równo z dnem przenośnika – samoczyszczące

Produkujemy zasuwy w trzech podstawowych wersjach:
– elektryczne – napędzane motoreduktorem ślimakowych NORD lub SEW
– pneumatyczne – napędzane pneumatyką firmy FESTO lub MetalWork
– mechaniczne – napędzane ręcznie

Standardowo urządzenia wykonujemy ze stali węglowej malowanej proszkowo wg palety RAL, ocynkowanej DX-51 lub w wersji kwasoodpornej ze stali KO 316,
Nasze zasuwy są stosowane: pod redlrami, pod silosami, w transporcie grawitacyjnym,
Produkujemy urządzenia o standardowych gabarytach do przenośników o wydajności do 500 t/h oraz do silosów o średnicy wylotu do 1000 mm
Również zajmujemy się produkcją urządzeń nie standardowych.

Co cechuje zasuwy firmy RYBIŃSKI:
– 100% pyłoszczelność,
– bezawaryjność,
– urządzenia bezobsługowe,
– samoczyszczenie,
– innowacyjna i prosta konstrukcja

Opis budowy zasuw Rybiński

– konstrukcja zasuwy wykonana ze stali S355 o gr. 3mm
– nóż zasuwy wykonany ze stali S355 o gr. 5 mm,
– pokryty tworzywem trudnościeralnym PE-1000 antystatycznym o gr.10 mm
– górne prowadnica wykonane z tworzywa trudnościeralnego PE-1000 o gr. 10 mm
– przekrój prostokatny, kwadratowy lub okragły
– nóż zasuwy uszczelniony w 4-płaszczyznach za pomocą filcu technicznego, gumy silikonowej i tworzyw PE-1000
– dolne uszczelnienie regulowane
w przypadku zasuw pod redlerowych nóż zasuwy zamyka się na równo z dnem przenośnika

Wersja elektryczna:
– przeniesienie napędu odbywa się za pomocą nierdzewnej śruby trapezowej i mosiężnej nakrętki
– zastosowany motoreduktor ślimakowy NORD lub SEW w opcji z dodatkowa osłona napędu
– wyłączniki indokcyjne

Wersja pneumatyczna:
– zastosowana pneumatyka firmy FESTO lub MetalWork

Opis budowy zasuw Rybiński

– konstrukcja zasuwy wykonana ze stali S355 o gr. 3mm
– nóż zasuwy wykonany ze stali S355 o gr. 5 mm,
– pokryty tworzywem trudnościeralnym PE-1000 antystatycznym o gr.10 mm
– górne prowadnica wykonane z tworzywa trudnościeralnego PE-1000 o gr. 10 mm
– przekrój prostokatny, kwadratowy lub okragły
– nóż zasuwy uszczelniony w 4-płaszczyznach za pomocą filcu technicznego, gumy silikonowej i tworzyw PE-1000
– dolne uszczelnienie regulowane
w przypadku zasuw pod redlerowych nóż zasuwy zamyka się na równo z dnem przenośnika

Wersja elektryczna:
– przeniesienie napędu odbywa się za pomocą nierdzewnej śruby trapezowej i mosiężnej nakrętki
– zastosowany motoreduktor ślimakowy NORD lub SEW w opcji z dodatkowa osłona napędu
– wyłączniki indokcyjne

Wersja pneumatyczna:
– zastosowana pneumatyka firmy FESTO lub MetalWork

Wersja mechaniczna:
– przeniesienie napędu odbywa się za pomocą śruby trapezowej i mosiężnej nakrętki oraz korby napędowej
– w opcji wyłączniki indukcyjne