ZASUWY PODREDLEROWE I PODZBIORNIKOWE

 

Zasuwy pod redlerowe zamykają się na równo z dnem przenośnika – samoczyszczące

Produkujemy zasuwy w trzech podstawowych wersjach:
– elektryczne – napędzane motoreduktorem ślimakowych NORD lub SEW
– pneumatyczne – napędzane pneumatyką firmy FESTO lub MetalWork
– mechaniczne – napędzane ręcznie

Standardowo urządzenia wykonujemy ze stali węglowej malowanej proszkowo wg palety RAL, ocynkowanej DX-51 lub w wersji kwasoodpornej ze stali KO 316,
Nasze zasuwy są stosowane: pod redlrami, pod silosami, w transporcie grawitacyjnym,
Produkujemy urządzenia o standardowych gabarytach do przenośników o wydajności do 500 t/h oraz do silosów o średnicy wylotu do 1000 mm
Również zajmujemy się produkcją urządzeń nie standardowych.

Co cechuje zasuwy firmy RYBIŃSKI:
– 100% pyłoszczelność,
– bezawaryjność,
– urządzenia bezobsługowe,
– samoczyszczenie,
– innowacyjna i prosta konstrukcja,

OPIS BUDOWY ZASUW RYBIŃSKI :
– konstrukcja zasuwy wykonana ze stali S355 o gr. 3mm
– nóż zasuwy wykonany ze stali S355 o gr. 5 mm,
– pokryty tworzywem trudnościeralnym PE-1000 antystatycznym o gr.10 mm
– górne prowadnica wykonane z tworzywa trudnościeralnego PE-1000 o gr. 10 mm
– przekrój prostokatny, kwadratowy lub okragły
– nóż zasuwy uszczelniony w 4-płaszczyznach za pomocą filcu technicznego, gumy silikonowej i tworzyw PE-1000
– dolne uszczelnienie regulowane
w przypadku zasuw pod redlerowych nóż zasuwy zamyka się na równo z dnem przenośnika

Wersja elektryczna:
– przeniesienie napędu odbywa się za pomocą nierdzewnej śruby trapezowej i mosiężnej nakrętki
– zastosowany motoreduktor ślimakowy NORD lub SEW w opcji z dodatkowa osłona napędu
– wyłączniki indokcyjne

Wersja pneumatyczna:
– zastosowana pneumatyka firmy FESTO lub MetalWork

Wersja mechaniczna:
– przeniesienie napędu odbywa się za pomocą śruby trapezowej i mosiężnej nakrętki oraz korby napędowej
– w opcji wyłączniki indukcyjne

 

IMG_0284IMG_0272IMG_0290IMG_0350IMG_0413IMG_0576